زرد آلو

... و به یاد آور که زندگی باد است

زرد آلو

... و به یاد آور که زندگی باد است

بیچاره دلم

بیچاره دلم...

باور نمی کند که رفته ای...

هر روز شال و کلاه می کند و یک راست می آید سر وقت تو...

هی می نشیند و می نشیند و می نشیند...

تا

خسته شود

حوصله ساعت دیواری اتاق هم سر رفته است

***

می دانم

که نمی آیی

اما...

خواهش می کنم حرفی نزن

بیچاره دلم...

باور می کند که رفته ای....

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی 3 اسفند 1386 ساعت 20:58 http://chavoshimusic.blogsky.com/

وبلاگت جالب بود به وب لاگ من هم یک سر بزن

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam
khosh hal shodam
behshad
bye

ساحل 5 اسفند 1386 ساعت 16:45

سلام .قشنگ بود با من یکی که ارتباط پیدا کرد . فرزاد موفق باشی.

داش اکل 11 اسفند 1386 ساعت 00:29

سلام . خشحالم که داری رو ریل زندگی می افتی اگه به این باور برسی که ارزش داره برات هنوز بهت سخت میگذره بذار اونم مثل هزاران کس دیگه مثل همه که چون سایه برات بودن از نظرت محو بشه اون وقت که احساس کردی در گرد وغبار زمان کمرنگ میشه دیگه وقتشه که با خودت کنار بیاییچون زندگی یه حس جاری شدنه /زندگی کوشش و راهی شدنه و..........
موفق باشی

سلام آقا مهران گل شمارتو گم نموده ام شمارت را بده دوباره. البته اگه تونستی زنگی بزنی خرسند ترینمان می نمایی.
به نظرم زندگی باد نیست و هرچه یادآوری می کنم چیزی به یادم نمی آید و این تو بودی ونه من که به نقل قول ها می گفتی انسان دشواری وظیفه است.
و در آخر ای شفتالو

داش اکل 20 اسفند 1386 ساعت 01:06

سلام .ما را فراموش کردی یا تو روز مرگی زندگی غوطه ور شدی به امید موفقیت روز افزونت در زندگی . راستی پیش پیش سال نو را بهت تبریک میگم سال نو فکر نو واندیشه نو میطلبه گذشته ها را به تاریخ بسپار از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن
(شعر تنهایی)
موفق یاشی

نگین 10 خرداد 1387 ساعت 13:15

اینهم مثل بقیه عالی بود.خسته نباشی
شاید زندگی ان جشنی نباشد که ارزویش را داشتی اما حال که به ان دعوت شده ای تا میتوانی زیبا برقص.
موفق باشی کاکو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد